Intensivt

Dagen har varit minst sagt intensiv. Efter att ha tagit in alla hästar som ska tas in och fodrat morgonfodringen så hängde vi med på en trailride tsm Jennie och Brianna. Alltid lika härligt :)

Efter det red vi Amy och Audi på banan. Sen så red vi Andy och Cassandra på banan. Sen blev vi visst hungriga, men innan vi hann tänka på käk så ringde Jennie och sa att jag (Sara) måste sadla upp Audi snabbast möjliga och rida han till Clarcona horse park.  Där skulle sen Claudia (en vän till jennie) träningshoppa han. Hon nämnde även i telefonen om vad som nyss hänt i orlando. Hon sa typ "crasy människa som bara skjutit folk i downtown och sen stack i bilen". Vaddå att man blev lite skraj? Men det var bara att lyda order och ge sig iväg. Och det började ju bra.  Jag var hyperstressad och Audi var spänd som en fiolsträng och totalvägrade gå förbi en nerhuggen palm. Men jag kom iaf fram dit jag skulle och Audi hoppade fint. Claudia jag mig ett par earplugs till Audi vilket gjorde hemfärden ngt lättare.. Väl hemma igen var Maja redan i full gång med pmfodringen!

Nästa helg ska vi med som groomings  för Claudia och hennes tjejer på en större tävling i södern. Lär bli kul! Imorgon blir det bla lektion för mrs fiske på Sweetie och Cassandra. På söndag är vi lediga, får se vad vi kan hitta på då. Ev ska vi till seaworld tsm med en tjej som jobbar helger här. Men vi har blivit lite snåla så här i slutändan så bara om vi blir sponsrade.. hehe

Dagarna räknas ner nu. Ena stunden är vi helt lyriska över att vi snart är på väg hem, eller så får vi panik över att tiden gått så fort och att vi inte vill hem.. Så JOBBIGT!! Men det är bara att ta vara på dagarna helt enkelt :)

Har blivit dåliga med fotandet, jag veet. Men vi kan leta upp en bild från i somras för att liva upp vår gamla blogg!

"Börja dagen med ett leende så har du det avklarat"


vi är bäst! 


Kommentarer
Postat av: Erland och agneta

Det verkar gött i Florida. Var rädd om er.

Farfar och Agneta

2009-11-07 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0