Solen sviker oss aldrig

Daytona beach <3 <3

ojojoj. Hemkomna efter en riktigt, riktigt lyckad dag på beachen. Nu överger vi smyrna och kommer välja Daytona istället. Wow vilket ställe! Stranden är förmodligen den längsta vi någonsin kommer ha besökt. Parkering  på stranden kostar 5 dollar - perfek! Gubben vi betalade till sken upp som en sol när vi sa att vi var från sweden. Tog hand och allt. haha, han tyckte jag hade ett bra handslag!

Imorse var det helt igenmulet men vi chansade och visst dök solen upp.  Detta när vi väl satt oss tillrätta i våra "sköna" solstolar. Problemet nu är att vi har bränt oss, ja även jag (Sara). När jag säger att jag har bränt mig HAR jag bränt mig. Inte bra. Får nog skärpa till oss när det gäller prylen solskyddskräm. Har ett helt toalettbord fullt med olika varianter så det är inte där problemet sitter, utan snarare vår vilja till att det ska synas. Och det mina vänner har vi lyckats med idag! Folket i stallet kan komma se en vecka efter att vi varit på beachen igen. haha Men idag blev det nog lite väl bra och vi lovar att skärpa oss.

bränd sara
:)beachen:)

Det har nu även kommit två dalmasar hit för sin 3 veckors praktik. Trevligt! Ska försöka planera in en disneydag nu då. Är ju även snart halloween. Ser fram emot "horrornights at universival". Scaaaary! 


"Ät hälften så mycket, sov dubbelt så mycket, drick tre gånger så mycket och le fyra gånger så mycket - så kommer du leva tills nån slår ihjäl dig"


Kommentarer
Postat av: marie

Inte en till rapport om att ni brännt er, tack!!

2009-10-09 @ 07:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0