Fredag

Nu är det Maja här, Sara har drabbats av städmani och har letat fram några gamla dammsugor och har börjat städa här i huset nu när Jennie är borta. Med det går väl sådär...inte det lättaste när dammsugorna ser ut som dem kommer från reklamen på TV.

i vilket fall så är vi lediga imorgon så ikväll blir det filmtajm :) det är som sagt väldigt enkelt att hitta något smaskigt att äta så det blir nog inga problem att få till en mysig stämning.

Idag har det för övrigt varit en ganska tuff dag med mycket ridning. Första passet var för Kathleen där jag red Amy (min lilla projekt ponny) o Sara red en nykomling som heter Othello, en riktigt stilig fuxherre. Lektionen var väl inte som hemma påminde om lektioner på dataspelen.
Sen bar det av ut i skogen eller om man kan kalla det skog vet jag inte riktigt. Kom tillslut fram till ett väldigt stort fält som var inringat med stängsel, lite weird men där kunde man galoppera riktigt långa sträckor i bredd vilket var helt underbart :D Jag red på Taas som blev helt crazy o Sara red på Glory. Var typ stekhett ute så nu har jag en inte så fin bränna om man säger så...men den är förhoppningsvis borta när jag kommer hem för det är verkligen ingen vacker syn.
Efter detta var det dags för 3:dje hästen som för min del blev en ny, Story. En riktigt fin häst som jag gillar skarp (dock inte alls lika mycket som Faith men det är svårt att komma upp till hennes nivå <3) men som sagt en vädigt trevlig häst med mycket humör. Sara red sin lilla eller man kanske ska säga stora älskling, Andy the white one ;) som gick riktigt fint, kommer nog bara bli bättre o bättre.

Imorgon bär det av till Orlando där det nog blir mycket shopping :D Bästa Kathleen skjutsar oss dit o hem så gulligt :)

Nu förstörde nästa sara vår fläkt så det är bäst jag tittar till henne innan hon flippar ur.

Ha det BÄST där hemma i kylan!!



Kommentarer
Postat av: stina johannessson

Låter som att ni trivs :) Rider mizan fyra gånger i veckan. Hon sköter sig ganska bra :)

2009-09-05 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0